Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revista Española de Documentación Científica
About
Focus and Scope
Journal Sections
Publication Frequency
Peer Review Process
Reviewers
Open Access Policy
Plagiarism Policy
Research data policy
CSIC Press recommendations for an inclusive and non-sexist language
Digital Preservation Policy
Interoperability Protocols
Distribution and Sales
Privacy Statement
Cookies Policy
Contact
Editorial Team
Indexing
Submissions
Author Guidelines
Authorship identification
Exemption of responsability
Announcements
Last Issues
Last published
Archive
Online issues
Previous issues
CSIC Journals
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 45 No. 1 (2022)
Vol. 45 No. 1 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.3989/redc.2022.v45.i1
Published:
2022-03-30
Studies
[es]
Social Communication students’ perception of the sciences/letters dichotomy as a reflecting framework to promote the dissemination of sciences
María Dolores Meneses-Fernández, Silvia Granja-González, Juana Dolores Santana-Hernández
e314
HTML
PDF
XML
[es]
Historical evolution of the Comunicar Group. An analysis from the Communication area
Francisco J. Caro-González, Rocío Cruz-Díaz, Pedro Román-Graván
e315
HTML
PDF
XML
[es]
Linked data for the Greek and Latin literatura analysis
Jorge Juan Linares-Sánchez, Sonia Sánchez-Cuadrado, Jorge Morato
e316
HTML
PDF
XML
[es]
Impact of confinement by COVID-19 on digital lending platforms: the case of GaliciaLe
Elena Sánchez-Muñoz
e317
HTML
PDF
XML
[es]
Is the Shanghai Ranking a guarantee of high academic performance?
María Teresa Gómez-Marcos, María Purificación Vicente-Galindo, Helena Martín Rodero
e318
HTML
PDF
XML
[en]
Business engagement with science: Opening the black box of perception of science in the business sector
Irene López-Navarro, Carmen Tabernero, Jesús Rey-Rocha
e319
HTML
PDF
XML
[es]
Scientific production in the field of gender studies: analysis of selected Web of Science journals (2008-2018)
Juan Pablo Sokil, Laura Osorio
e320
HTML
PDF
XML
Make a Submission
Make a Submission
eISSN:
1988-4621
ISSN-L:
0210-0614
DOI:
10.3989/redc
Language
English
Español (España)
Indexing and quality
Plagiarism Detection Tool
Social Networks
Keywords
Most downloads (60 days)
Evaluación de la investigación con encuestas en artículos publicados en revistas del área de Biblioteconomía y Documentación
822
Ranking de revistas científicas en Latinoamérica mediante el índice
h
: estudio de caso Colombia
624
Estudio de los métodos de investigación y técnicas de recolección de datos utilizadas en bibliotecología y ciencia de la información
564
Estado actual de la accesibilidad web en Latinoamérica: una revisión exploratoria de las evaluaciones y herramientas utilizadas
460
La descripción archivística en el marco de la gestión documental por procesos
425
La serie de normas ISO 30300 y otros productos ISO de gestión de documentos
385
La alfabetización informacional y digital: fundamentos pedagógicos para la enseñanza y el aprendizaje competente
376
Criterios para evaluar la calidad y la fiabilidad de los conocimientos en Internet
375
Competencias de los Profesionales Sanitarios en el Marco de la Complejidad: Modelo de Formación Digital para la Educación 4.0
313
Diseño de un modelo de Gestión del Conocimiento para mejorar el desarrollo de equipos de proyectos informáticos
310
Syndication