Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revista Española de Documentación Científica
About
Focus and Scope
Journal Sections
Publication Frequency
Peer Review Process
Reviewers
Open Access Policy
Plagiarism Policy
Research data policy
CSIC Press recommendations for an inclusive and non-sexist language
Digital Preservation Policy
Interoperability Protocols
Distribution and Sales
Privacy Statement
Cookies Policy
Contact
Editorial Team
Indexing
Submissions
Author Guidelines
Authorship identification
Exemption of responsability
Announcements
Last Issues
Last published
Archive
Online issues
Previous issues
CSIC Journals
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 40 No. 4 (2017)
Vol. 40 No. 4 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.3989/redc.2017.v40.i4
Published:
2017-12-30
Studies
[en]
Google Scholar as a source for scholarly evaluation: a bibliographic review of database errors
Enrique Orduna-Malea, Alberto Martín-Martín, Emilio Delgado López-Cózar
e185
HTML
PDF
XML
[es]
Ibero-American Education Journals on Emerging Source Citation Index and SciELO Citation Index
Rafael Repiso, Evaristo Jiménez-Contreras, Ignacio Aguaded
e186
HTML
PDF
XML
[es]
Use of social media in secondary school libraries as channels for disseminating their information: The case of Extremadura
Lara María Infante-Fernández, Cristina Faba-Pérez
e187
HTML
PDF
XML
[es]
Doctoral thesis production in Spain (1995-2014): evolution, disciplines, principal actors and a comparison between scholarly output in WoS and Scopus
Rodrigo Sánchez Jiménez, Manuel Blázquez Ochando, Michela Montesi, Iuliana Botezan
e188
HTML
PDF
XML
[es]
Benefits of the relations between editorial board members and scholarly journals. The case of Ibero-American journals of psychology
Francisco González-Sala, Julia Osca-Lluch, Francisco Tortosa Gil, María Peñaranda Ortega
e189
HTML
PDF
XML
[es]
Radio Research in Spain - Characteristics, Perceptions and Impressions from the Scientific Community
Teresa Piñeiro Otero
e190
HTML
PDF
XML
[es]
Arts in Higher Education: an evaluation of Fine Arts research activity in Spain through quality indicators
Raquel Caerols Mateo, Silvia Verdú Ruiz, Mónica Viñarás Abad
e191
HTML
PDF
XML
[es]
The promotion of reading: a critical analysis of research articles
Gemma Lluch, Sandra Sánchez-García
e192
HTML
PDF
XML
Make a Submission
Make a Submission
eISSN:
1988-4621
ISSN-L:
0210-0614
DOI:
10.3989/redc
Language
English
Español (España)
Indexing and quality
Plagiarism Detection Tool
Social Networks
Keywords
Most downloads (60 days)
Evaluación de la investigación con encuestas en artículos publicados en revistas del área de Biblioteconomía y Documentación
822
Ranking de revistas científicas en Latinoamérica mediante el índice
h
: estudio de caso Colombia
624
Estudio de los métodos de investigación y técnicas de recolección de datos utilizadas en bibliotecología y ciencia de la información
564
Estado actual de la accesibilidad web en Latinoamérica: una revisión exploratoria de las evaluaciones y herramientas utilizadas
460
La descripción archivística en el marco de la gestión documental por procesos
425
La serie de normas ISO 30300 y otros productos ISO de gestión de documentos
385
La alfabetización informacional y digital: fundamentos pedagógicos para la enseñanza y el aprendizaje competente
376
Criterios para evaluar la calidad y la fiabilidad de los conocimientos en Internet
375
Competencias de los Profesionales Sanitarios en el Marco de la Complejidad: Modelo de Formación Digital para la Educación 4.0
313
Diseño de un modelo de Gestión del Conocimiento para mejorar el desarrollo de equipos de proyectos informáticos
310
Syndication